2024

Liczba odwiedzających: 1264

„Budowa budynku Urzędu Gminy w miejscowości Goszczyn”

Inwestycja rozpoczęła się w 2023 roku. W postępowaniu przetargowym wyłoniono Wykonawcę P.P.U. „REDOM” z Goszczyna, z którym została podpisana umowa w dniu 22.12.2022 r. na kwotę 5 300 000 zł.
Zakres prac obejmował:

  1. Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji wraz z uzyskaniem w imieniu Zmawiającego wszystkich wymaganych zgód oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę
    • Opracowanie projektu zagospodarowania terenu;
    • Opracowanie projektu architektoniczno budowlanego;
    • Opracowanie projektu technicznego;
    • Opracowanie projektów wykonawczych w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej;
    • Uzyskanie niezbędnych pozwoleń opinii, uzgodnień i sprawdzeń niezbędnych do realizacji inwestycji;
    • wykonania projektów przyłączy wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i złożenia kompletnych zgłoszeń w tym zakresie 
  2. Etap II – wykonanie robót budowlanych w ramach w/w inwestycji na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opracowanej w ramach Etapu 1
  3. Etap III – dokumentacja powykonawcza
    • Uzyskanie dokumentów niezbędnych do odbioru inwestycji;
    • Obsługa geodezyjna
    • Pomiary, protokoły i sprawdzenia
    • Uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie

Zadanie zostało odebrane i oddane do użytkowania w dniu 5.03.2024 r.
Gmina otrzymała dotację w kwocie 4 250 000 zł z Polskiego Ładu – Fundusz Inwestycji Strategicznych.

 

„Budowa ciągów pieszych przy ul. Armii Krajowej wraz z przejściem dla pieszych i oznakowaniem”

Umowa została zawarta w dniu 04.11.2024 r. z firmą DOM-BUD Adam Przybysz z siedzibą Kolonia Bądków 24, 05-610 Goszczyn na kwotę 15 tys. zł brutto
Zakres rzeczowy robót budowlanych:

  • korytowanie oraz wywóz urobku
  • zakup oraz ułożenie kostki brukowej (40 m2)
  • malowanie pasów na przejściu dla pieszych
  • opuszczenie trzech krawężników
  • zakup oraz montaż znaków na przejście dla pieszych (2szt.).

Zadanie zostało odebrane i oddane do eksploatacji w dniu 5.12.2024r.

 

„Przebudowa drogi gminnej nr 160418W ul. Strupiechowska w Goszczynie”

Umowa z Wykonawca tj. firma ZYKO-DRÓG” z Radomia została podpisana w dniu 29.07.2024 r. na łączną kwotę 2 487 906,06 zł.
W zakres zadania wchodzi: ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej długości 2131 m i szer. 5,0 m wraz ze zjazdami i poboczami z kruszywa o szerokości 0,75 m/str, wykonane zostało odwodnienie korpusu drogowego wraz z remontami istniejących przepustów oraz posadowieniem nowych.
Inwestycja została odebrana i oddana do eksploatacji w dniu 5.11.2024 r.
Na powyższe zadanie Gmina otrzymała dotację z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w kwocie 1 741 437,40 zł.

 

„Przebudowa drogi gminnej nr 160424W Bądków-Romanów"

Umowa z Wykonawca tj. firma ZYKO-DRÓG” z Radomia została podpisana w dniu 11.07.2024 r. na łączną kwotę 390 901,92 zł.
Zadanie obejmowało przebudowę odcinka drogi o długości 964 m i szer. 4,0 m nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm oraz o długości 363 m i szer. 4,0 m nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S o gr. 3 cm. Łączna długość przebudowanej drogi wynosi 1327m.W ramach inwestycji została wykonana nawierzchnia z betonu asfaltowego wraz z poboczami z kruszywa łamanego szer. 0,50 m/str.
Inwestycja została odebrana i oddana do eksploatacji w dniu 19.08.2024 r.
Na powyższe zadanie Gmina otrzymała dotację z Budżetu Województwa Mazowieckiego (FOGR) w kwocie 190 000 zł.

 

„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Józefów gmina Goszczyn”

Umowa z Wykonawca tj. firma ZYKO-DRÓG” z Radomia została podpisana w roku poprzednim tj. 04.03.2023 r. na kwotę 2 465 479,23 zł., natomiast zakończenie realizacji zadania nastąpiło w bieżącym roku tj. 26.04.2024 r.
Zakres prac obejmował przebudowę 3 odcinków dróg w miejscowości Józefów o łącznej długości 3,337 km tj.:

  1. droga gminna dz. nr 116/2: nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S o gr. 3 cm; szer. 3,5 m i dł. 870m.,
  2. droga gminna dz. nr. 179: nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S gr. 3 cm; szer. 3,5 – 4,0 m i dł. 1505m.,
  3. droga gminna dz. nr. 24: nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S o gr. 3 cm; szer. 4,0 m i dł. 962 m.

Gmina otrzymała dotację w kwocie 2 000 000 zł z Polskiego Ładu – Fundusz Inwestycji Strategicznych.

 

„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sielec i Goszczyn”

Wykonawcą została firma ZYKO-DRÓG” z Radomia. Umowę podpisano w2023 roku w dniu 19.11.2023 r., na łączna kwotę 3 794 465,46 zł a odbiór wykonanych robót nastąpił w tym roku w dniu 28.03.2024 r.
Zakres prac obejmował przebudowę 2 odcinków dróg o łącznej długości 3,935 km tj.:

  1. Przebudowa drogi gminnej nr 160414W Sielec-Goszczyn: nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S o dł. 3.275 km i szer. 5,0 m + pobocza z kruszywa po 0,75 m/str.
  2. Przebudowa drogi gminnej nr 160413W w miejscowości Sielec - nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 8S gr. 3 cm o dł. 0.660 km i szer. 4,5 m + pobocza z kruszywa po 0,75 m/str.

Na powyższe zadanie Gmina otrzymała dotację z Polskiego Ładu Fundusz Inwestycji Strategicznych  w kwocie 3 794 465,46 zł.

 

„Zakup ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z pełnym wyposażeniem dla OSP Goszczyn”

Wykonawca został wyłoniony w postępowaniu unijnym. Gmina podpisała w dniu 25.10.2024r. umowę z firmą MOTO-TRUCK SP. z o.o. z Kielc na kwotę 1 931 100,00 zł. Termin zakończenia realizacji dostawy pojazdu został wyznaczony na 26 maja przyszłego 2025 roku.
Przedmiotem zamówienia jest zakup ciężkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego i sprzętu specjalistycznego dla OSP Goszczyn wraz z pełnym wyposażeniem.
Na zakup i dostawę pojazdu Gmina otrzymała dotację z Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w kwocie 1 641 435 zł.

 

„Budowa ciągów pieszych przy Publicznej Szkole Podstawowej w miejscowości Goszczyn”

Umowa została zawarta w dniu 08.11.2024 r. z firmą DOM-BUD z Goszczyna na kwotę 15 tys. zł brutto.
Zakres rzeczowy robót budowlanych będących przedmiotem umowy obejmuje:

  • ułożenie obrzeży 92 szt.
  • roboty ziemne koparką
  • ułożenie kostki brukowej (40 m2) – kostka inwestora
  • zakup i wylanie betonu

Zadanie zostało odebrane i oddane do eksploatacji w dniu 29.11.2024r.

 

„Modernizacja kompleksu sportowego w Goszczynie poprzez montaż trybun sportowych”

Umowa na wykonanie zadania została podpisana w dniu 26.07.2024 r. z firmą: PHU "Wamet" Artur Masztalerz, Dariusz Nowak, Łukasz Jagielski Spółka Jawna Dąbcze 99, 64-130 Rydzyna na kwotę 61 893,60 zł.
Zakres robót obejmował zakup wraz z dostawą i montażem trybuny sportowej dwurzędowej na potrzeby kompleksu sportowego „ORLIK” przy Publicznej Szkole Podstawowej w Goszczynie:

  1. trybuna sportowa dwurzędowa z 148 miejscami,
  2. długość 38 mb
  3. konstrukcja stalowa ocynkowana,
  4. podłoga wypełniona kratą,
  5. trybuna z podstopniem między I i II rzędem
  6. siedziska z oparciem sportowe plastikowe
  7. balustrada stalowa ocynkowana.

Protokół odbioru końcowego robót został podpisany przez strony w dniu 22.08.2024 r.
Gmina na wykonanie powyższego zadania otrzymała dotację w kwocie 36 439 zł z Urzędu Marszałkowskiego - Mazowsze dla sportu.

 

„Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi  w miejscowości Goszczyn”

Wykonawcą robót została firma wyłoniona w postępowaniu przetargowym tj. KERIM s.c. Mirosław Omieciński Wojciech Omieciński Wola Czarnyska 19, 98-105 Wodzierady, z którą Gmina podpisała umowę na wykonanie robót w dniu 5.07.2024 r. na kwotę 219 581,63 zł.
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych w zakresie:

  • zakłada się wykonanie odbudowy istniejącego stawu o czaszy w kształcie prostokąta o głębokości nie przekraczającej 3,0 m. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać nachylenie wynoszące 1:1,5. 
  • Czasza stawu będzie posiadała wymiary 55,75 x 18,25 m; 52,55 x 17,95 m, powierzchnia czaszy będzie wynosiła 998 m2. 
  • Minimalna odległość krawędzi czaszy stawu od granicy działki sąsiedniej nr ewid. 1104 wynosi 3,0 m, natomiast odległość krawędzi stawu od działek 107/1 i 109/1, stanowiących własność Gminy wynoszą 2,0 m. 
  • Urobek pochodzący z wykopu czaszy stawu zostanie w całości zagospodarowany na własnych działkach nr ew. 107/1, 108 i 109/1. 
  • Skarpy stawu w celu zachowania ich stabilności zostaną umocnione poprzez umocnienie ich stopy kiszką faszynową oraz skarp pasem szer. 2,0 m narzutem kamiennym w płotkach na podkładzie geowłókniny, powyżej obsiew mieszanką traw.

Zadanie zostało zakończone i oddane do eksploatacji w dniu 12.09.2024 r.
Inwestycja została zrealizowane w 100% ze środków Urzędu Marszałkowskiego (PROW).

 

„Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi na dz. nr ew. 336/1 w miejscowości Goszczyn”

Umowa na wykonanie robót została podpisana w dniu 25.11.2024 r. z firmą Karol Głowa ul. Studzienki 22, 32-085 Modlnica na kwotę 265.007,87 zł.
Zakres robót, zgodnie z umową:

  1. zakłada się wykonanie odbudowy istniejącego stawu o czaszy w kształcie zbliżonym do prostokąta o głębokości nie przekraczającej 2,90 m. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać nachylenie wynoszące 1:1,0 m; 
  2. Czasza stawu będzie posiadała wymiary 13,9 x 55,0 x 23,8 m x 50,0 m, powierzchnia czaszy będzie wynosiła 976 m2. 
  3. Minimalna odległość krawędzi czaszy stawu od granicy działki sąsiedniej nr ewid. 332 wynosi 4,0 m, natomiast odległość krawędzi stawu od działki 334 wynosi 5,0 m, od istniejącego rowu wynosi 5,0 m. 
  4. Urobek pochodzący z wykopu czaszy stawu zostanie w całości zagospodarowany na własnej działce nr 336/1, a nadmiar wywieziony poza teren robót;
  5. Skarpy stawu w celu zachowania ich stabilności zostaną umocnione poprzez: umocnienie ich stopy kiszką faszynową oraz umocnienie skarp narzutem kamiennym w płotkach na podkładzie z geowłókniny do pełnej wysokości. Umocnienie brzegów wzdłuż linii brzegowej narzutem kamiennym na podkładzie z geowłókniny.

Zadanie zostało zakończone i oddane do eksploatacji w dniu 18.12.2024 r.
Inwestycja została zrealizowane w 100% ze środków Urzędu Marszałkowskiego (PROW).

 

„Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi na dz. nr ew. 714/5 w miejscowości Goszczyn”

Umowa na wykonanie robót została podpisana w dniu 25.11.2024 r. z firmą Karol Głowa ul. Studzienki 22, 32-085 Modlnica na kwotę 218.488,96 zł.
Zakres robót: 

  1. zakłada się wykonanie odbudowy istniejącego stawu o czaszy w kształcie zbliżonym do prostokąta o głębokości nie przekraczającej 2,90 m. Skarpy stawu zostaną wyprofilowane tak aby uzyskać nachylenie wynoszące 1:1,0 m; 
  2. Czasza stawu będzie posiadała wymiary 26,8 x 27,7 x 28,95 x 34,3 m, powierzchnia czaszy będzie wynosiła 839 m2. 
  3. Minimalna odległość krawędzi czaszy stawu od granicy działki sąsiedniej nr ewid. 714/3 wynosi 3,0 m, natomiast odległość krawędzi stawu od działki 715 wynosi 3,5 m,
  4. Urobek pochodzący z wykopu czaszy stawu zostanie w całości zagospodarowany na własnej działce nr 714/5, a nadmiar wywieziony poza teren robót;
  5. Skarpy stawu w celu zachowania ich stabilności zostaną umocnione poprzez: umocnienie ich stopy kiszką faszynową oraz umocnienie skarp narzutem kamiennym w płotkach na podkładzie z geowłókniny do pełnej wysokości. Umocnienie brzegów wzdłuż linii brzegowej narzutem kamiennym na podkładzie z geowłókniny.

Zadanie zostało zakończone i oddane do eksploatacji w dniu 30.12.2024 r.
Inwestycja została zrealizowane w 100% ze środków Urzędu Marszałkowskiego (PROW).

 

„Utworzenie parku kieszonkowego w Goszczynie”

Umowa na wykonanie zadania została podpisana w dniu 12.07.2024 r.  firmą P.P.U.H „REDOM” z Goszczyna na kwotę 134 999,88 zł.
Zadanie obejmowało następujący zakres:

  1. Nawodnienie: System nawadniający składa się głównie z linii kroplujących o łącznej długości około 2000 metrów bieżących (linia kroplująca układana w rozstawie 0,5m). Linie kroplujące zostały rozłożone na rabatach oraz w przestrzeniach, gdzie zaplanowano nasadzenia drzew, krzewów, bylin oraz traw ozdobnych. 
  2. Roboty ziemne:
    1. Wyrównanie powierzchni ziemnej – 1518 m2,
    2. Rozłożenie włókninowej maty o granulacie 90 g na całej powierzchni.
  3. Ciągi piesze
    1. Górna warstwa nawierzchni składa się z 10-centymetrowej warstwy kruszywa mineralnego łamanego o frakcji 0-32 mm. Poniżej znajduje się warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o grubości 15 centymetrów.
    2. Ścieżki zostały ograniczone betonowymi obrzeżami o wymiarach 6x20x100 centymetrów. Betonowe    obrzeża zostały ułożone na betonie o klasie C12/15 (B15).
    3. Układanie przepustów: w trakcie usadawiania obrzeży zostały ułożone przepusty. Rury zostały ukryte pod nawierzchnią o średnicy 60 i 100mm.
  4. Mała architektura + elektryka
    1. Ławka dwuosobowa z oparciem – 4 szt.
    2. Kosz na śmieci – 4 szt.
    3. Latarnia parkowa – 7 szt.
    4. Kabel elektryczny YKY 3x4 mm ok. 100mb
    5. Przepusty w ciągach komunikacyjnych na kabel elektryczny 7 szt.
  5. Nasadzenia drzew, krzewów, bylin, wg. projektu.

Zadanie zostało zakończone i oddane do użytkowania w dniu 8.11.2024 r.
Gmina na wykonanie powyższego zadania otrzymała dotację w kwocie 105 000 zł z Urzędu Marszałkowskiego - Mazowsze dla klimatu.

 

„Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Sielcu na potrzeby świetlicy wiejskiej”

Wykonawca został wyłoniony w postepowaniu przetargowym. Umowa została podpisana w dniu 05.07.2024 r. z firmą „REDOM” z Goszczyna na kwotę 236.160,00 PLN brutto.
Przedmiotem zamówienia były roboty budowlane polegające na remoncie łazienki, pomieszczenia kuchni a także remoncie części świetlicy i pomieszczenia magazynowego. W pracach remontowych uwzględniono prace ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
W trakcie realizacji inwestycji, konieczne było wykonanie dodatkowych robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontu i rozbudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku OSP Sielec. Umowa na roboty dodatkowe została podpisana z dotychczasowym Wykonawca na kwotę 33.999,01 zł brutto.
Całość zadania została zakończona i odebrana przez Zamawiającego w dniu 04.12.2024 r.
Gmina na wykonanie powyższego zadania otrzymała dotację w kwocie 188 928 zł z Urzędu Marszałkowskiego - Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych.